22 mars 2016

Frukostdate & kick bike

Idag började jag dagen med en frukostdate tillsammans med Jenny & Ingela - vilka jag har lärt känna tack vare bloggen och diverse blogevent vi deltagit i. Jenny och hennes dotter var också med på Bloggbussen 2013 då vi var roomies.

Mysig start på dagen, och säkert skönt för både mig och familjen att jag fick babbla av mig en stund på annat håll :-)


Eftermiddagen spenderades av L & pappa J på vattenskotern, medan R valde sin kick bike och vi åkte till skateparken. För en gångs skull var där ganska tomt och det var lätt för R att åka utan att riskera bli påkörd eller åka i vägen för skatare eller äldre kick bikesåkare. Han susade fram över de olika guppen men pausade ganska ofta och åt lite kex ur sin medhavda Minion-matlåda som han fick av mormor & morfar i födelsedagspresent.

Nu glöder kolen i grillen igen, potatisgratängen står i ugnen och den enda som fortfarande gör någon nytta är J som fixar belysning på bryggan.

Tror att vi alla är ganska nöjda med att ha påsklov :-)

Inga kommentarer: