13 mars 2016

Nystädat & på g

Nu beger vi oss till Malmö för säsongens sista inplanerade föreställningar med Duvungarna. Två föreställningar blir det idag. Familjen verkar lite trött. J och jag var på överraskningsfest igår så jag  m i s s a d e  mellon!!!Men det gick bra ändå och jag hade ingen superfavorit så det spelade inte så stor roll vem som vann. Trodde ändå på Frans.

Barnen hade sin farbror här och liten somnade med kläderna i soffan och stor somnade ovanpå överkastet, dock med pyjamas på :-) Nu softar gänget lite innan avfärd, medan Tintin har fått rent i sin bur.

L brukar städa buren och ibland assisterar jag lite för att inte få gamla spån överallt, men idag gjorde jag det själv och det gick på 2 minuter så nu behöver vi inte ha det över oss när vi kommer hem ikväll.



Så laddade med vattenflaskor, lite propudding, blommor (det är ju faktiskt sista föreställningen!) och lite små presenter till alla Duvungarna är vi nu redo.

Önskar alla en härlig söndag!

Inga kommentarer: