11 mars 2016

Ingen sov i rätt säng

Igår hade L svårt att somna. Den där värken i kroppen kommer och går och blir mest påtaglig på kvällen och morgonen verkar det som.

När hon fick flytta över till min säng somnade hon ganska snabbt, trots att jag låg och tittade på senaste avsnittet av Greys.

När hon hade somnat vaknade R till och var jätteledsen. Han visste själv inte varför och jag trodde att han kanske drömt något.

Trots att han somnade om vaknade han till om och om igen och det funkade  i n t e  att han skulle få ligga i syrrans säng (som är bredare) med pappa J  (som kom hem lagom till en av vakenstunderna). Så jag fick byta plats med J. Ingen har legat i sin egen säng inatt! L har legat på pappas sida, J har legat på min sida, R & jag har legat i L:s säng. ha ha!

Men nu kickar vi igång veckans sista arbetsdag! Happy friday!

Inga kommentarer: