10 mars 2016

Börjar tröttna på byggdamm

Nu börjar jag tyvärr bli lite trött på att ha renovering hemma. Det blir kanske lätt så när det inte är "självvalt". Nu har vi passat på att göra lite andra förändringar när vi ändå hade vattenläckan och det ändå skulle renoveras, vilket så klart gör att allt tar lite längre tid. Men nu börjar jag bli trött på byggdammet som ligger som en hinna  ö v e r a l l t.


Snickarna pratade redan förra veckan om att vi snart skulle kunna flytta tillbaka våra möbler till vardagsrummet. Men nu har det snart gått ytterligare en vecka och jag har svårt att se att det ska bli klart imorgon.. Men kanske!

Det är nästan så att jag med glädje tillbringar helgen med att dammtorka, bara jag kan få känna att det känns lite rent här hemma! Iaf i delar av huset :-) Någon tidplan verkar svårt att få.. men det blir förhoppningsvis ett fint badrum och en fin tvättstuga när det är klart!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hoppas det blir klart snart, det är inget vidare att bo på en byggarbetsplats!

Unknown sa...

Jag vet precis hur det är. Det där byggdammet är hemskt och letar sig in överallt. Hoppas ni snart slipper det. Kram