18 januari 2016

Måndagsstatus på skidresan


Just nu: pausar jag och småkillarna i sällskapet en stund, så att övriga får åka lite mer än barnbackarna.
Tidigare: tog hela familjen en groupie uppe på toppen innan vi susade/plogade/svängde oss ner ;-)


Snart: ska jag dra på mig alla kläderna igen och åka lite mer skidor.
Senare: blir det förhoppningsvis pulkaåkning när liftarna stängt.
Kroppen: Trodde att jag skulle ha ganska ont i kroppen idag, men träningsvärken håller sig lugn än så länge. 

Imorgon har jag säkert aningen ondare pga att jag gjorde en ordentlig vurpa när L inte kom med i sittliften och jag skulle försöka förflytta mig i sidled så att inte jag heller kom med utan kunde vänta in henne. Det var liiiite för smalt mellan sittliften och staketet vid sidan så jag fick mig en smäll i baken och ramlade in i staketet. Supersmidigt att ta sig upp igen med skidor & stavar som låg åt alla håll. Men liften stannade iaf och det såg säkert roligt ut för alla som stod i liftkön :-)

Plan: att avnjuta en varm choklad med Minttu i eftermiddag när liftarna stängt.
Förhoppning: att klå sällskapet i kortspel ikväll! 

Inga kommentarer: