03 mars 2013

Mello - by Popprinsessan (andra chansen)


Igår var det ju Andra chansen i årets mello och jag tyckte att det var självklart att Robin Stjernberg skulle gå vidare! Gillar verkligen låten! Tycker dock att Martin Rolinski skulle gått vidare med honom, eller iaf Jalla-låten. Anton Ewalds låt kan jag inte nynna på trots att jag hörde den flera gånger i gårkväll.

Efter några lyssningar av mello-låtar nu så tycker jag faktiskt inte att alla är så katastrofalt dåliga som jag tyckte från början. Fast där är inte många riktiga vinnare heller.

Nästa helg blir det nog Robin, Yohio och Ralf som får mina röster.

3 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Ja tiden går så fort! :) Ja han får gärna titta ut snart men han får gärna också vänta tills tidigast den 8 mars. :P
Önskar dig också en fin söndag! :)

Helen.HUSnrNIO sa...

Du har helt rätt i att flera av låtarna blir bättre efter lite lyssnande och att uppleva dem på plats ger en helt annan känsla för dem =)

Yohio är en favorit för mig coch Robin var ju faktiskt grym igår. Jag röstade på Martin men det var ju en svår duell...

Ha en fin söndag.

Hanna sa...

Yohio är riktigt bra!