05 mars 2013

Bakom mina solglasögon



Å vad jag gillar att solen börjat titta fram! Att snön nästan försvunnit helt! Å vad jag gillar att jag fått kvalitetstid med L ett par dagar när jag vabbat med henne. Å vad jag gillar att jag ska på bloggträff i helgen med underbara tokiga härliga tjejer! Å vad jag gillar alla underbara kommentarer jag får här på bloggen, fast jag inte själv är speciellt bra på att kommentera hos andra just nu.

Vad gillar ni just nu?
Barnen gillar att kunna gunga igen! Och att ha solbrillor på! :-)

5 kommentarer:

Jenny Ageton sa...

Jag gillar att du påminde mig om att jag ska kika efter solglasögon till barnen :) Thanks !!!

Tina sa...

Jag gillar att vi ska ses i helgen! Ska bli så roligt!!! Och så gillar jag att jag har fått ett nytt jobb idag!!! KRAM

Faster Raggis på äventyr sa...

Jag gillar att solen lyser så gott och att vi har öppnat upp vinterträdgården nu! Och att det är 27 grader varmt därute på dagarna!Kram

Nina - Glamourmamman sa...

Jag har sån energi av detta väder!! Och längtar ännu mer till lördag :-)

KRAM

Rebecca sa...

Så härlig bild på dina fina!
Jag ÄLSKAR att vårtecken kommer fler och fler, att det är ljust på både morgon och kväll när barnen lämnas och hämtas. Och jag hade med gillat om jag bestämt mig för att följa med på bloggträffen som jag just då inte kunde veta om jag skulle kunna följa med på, typiskt.
Ni kommer få en fantastisk helg!