31 augusti 2014

Matkassar...

Jag har varit lite snurrig.. Lite extra snurrig.. I våras hade vi Linas matkasse, barnkassen. Under sommaren hade vi uppehåll eftersom vi mest var i stugan. Det skulle vara start 18 aug, lagom till skolstarten. Perfekt!

Men i samma veva kom det reklam om en viktväktarkasse i samarbete med City Gross och jag tänkte att det kunde vara kul att testa. Avbokade Linas kasse.Tyvärr gick det inte att få en vv-kasse förrän 1 sep, men det var ändå ok. Bara kul att testa. Recepten skulle komma (och kom) i torsdags. Men i onsdags fick jag ett mail från Linas om kommande veckas recept.. Ehh?


Jodå, så imorgon får vi två matkassar i Lejonkulan! För jag avbokade bara Linas kasse den 18:e, inte framöver... Så den kommande veckan lär vi ha en massa nya recept att testa!

2 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Men vad kul säger jag! Att laga mat och allra helst prova på nya recept är ju superkul :)
Jag har flera gånger tänkt tanken om att prova matkasse men ändå så har det inte blivit av ännu. Kanske dags nu i höst iaf...

Trevlig söndagskväll.
Kram

Maria sa...

Fin header! Gjort den själv?
Vi har aldrig provat det här med matkasse, kanske dags att göra det nu när vardagen kommer att se lite annorlunda ut igen.

Kram kram