13 maj 2016

Fredag, byggdamm & halsont

Det blev inga nya fredagsblommor idag, för jag har redan en bukett rosor som står på köksbordet. Att hantverkarna sedan är i full gång igen för att göra klart det sista (gamla grovköket) och återställa en del missar vid fix av badrum & tvättstuga gör mig inte helt sugen på att piffa med nya fräscha blommor. Det borde jag kanske göra, men blir lite störd av byggdammet som varje dag lägger sig som en hinna. Igen.


I eftermiddag blir det lite pussel. R ska först på kalas. Ett par timmar senare ska L på partaj. Och trots att presenter är inköpa så är inte allt inslaget eller alla kort skrivna.

Min hals är inte snäll mot mig men jag har bunkrat upp med både Zyx & Bafucin så jag hoppas  att det ger med sig under dagen.

1 kommentar:

Anna sa...

Byggdamm är typ det drygaste som finns! Det kilar sig in och försvinner typ aldrig, känns det som i alla fall. Det är inte byggdammet som gör din hals krasslig?
Ha en fin (och välplanerad) fredag
<3