19 april 2016

Klämskada & kosläpp

Alltid är det något. Idag blåste det väldigt mycket och när jag skulle slänga lite sopor på jobbet blev det tvärdrag och porten blåste igen - med min handled emellan. Auch. Hade jag varit hemma hade jag lagt mig på soffan och gråtit lite. Men det var bara att bita ihop. Det som först var lite mörkblått la sig snabbt och det bultade mest. Nu är jag lite svullen och svagt blåröd, men jag hoppas att det går över tills imorgon.



Det är verkligen inte så att jag önskar att bli riktigt sjuk eller skada mig ordentligt - men det känns så fånigt att det hela tiden är sådana här halvmesyrer. Som om jag är en riktig gnällfia. 

Ikväll blir det nog en repris på gårdagen. Tror inte att jag kommer att vara vaken superlänge precis. Imorgon är jag ledig tillsammans med L medan R ska på kosläpp med förskolan. Är sugen på att hänga med på kosläpp vi också, för det är ju riktigt kul att se kossorna bete sig som små hundvalpar! 

Inga kommentarer: