28 april 2016

Första gången på ett decennium!

Ikväll har jag gjort något som jag inte gjort på över 10 år. Snarare 12 år skulle jag gissa. 12 år låter galet länge... Men jo, jag har varit på mitt första FIGHT/box-pass på ett decennium... Mådde nästan lite dåligt innan jag gick dit, kanske av nervositet. Nu mår jag också lite dåligt, men av andra anledningar..

Nej, jag mår inte dåligt, Jag är bara totalt slut. Har föraningar att jag inte kommer att kunna röra mig så lätt imorgon, ha ha!


Det kanske inte riktigt är i linje med att börja lite lätt när man är så otränad som jag är, Men det var kul och jag kan absolut tänka mig att boxas flera gånger. Bäst jag säger det idag - för det kommer nog att låta annorlunda imorgon....

Mina första dagar med Mamma Fitness har gått bra. Stod emot en bra utmaning igår på standupen. Popcorn. Inte ett enda tog jag. Har inte haft något sötsug - trots att jag bakade både kladdiga chokladkakor med dumle och vaniljmuffins till basaren på förskolan igår. Jag har varit riktigt duktig med mellanmål, nu ska jag bara bli bättre på det här med att dricka vatten också. Det får bli morgondagens mål. Antar att jag inte kommer att orka så mycket mer än så...

Inga kommentarer: