24 februari 2016

Vilse på morgonrundan

Sprang vilse igår på morgonrundan. Istället för 2-3 km löpning blev det 6 km lunk & gång innan jag drog igång dataroamingen & kunde få fram en adress så att svärfar kunde hämta mig med bil. 

Jag var inte ens kvar i La Zenia utan hade hamnat i Cabo Roig! Såå förrädiskt med en massa återvändsvägar och svängar hit & dit!   


                                     

Jag som ville starta lugnt & försiktigt så att jag skulle orka springa övriga mornar också... 

Det var iaf superhärligt klimat att springa i. Och otroligt skönt längs med havet. Det var när jag lämnade strandpromenaden & J avvek för att köpa frukostbröd som det sket sig...

Idag kommer jag bara att springa längs med vattnet. Rakt fram och sedan vända och springa samma sträcka tillbaka! Och aningen stel i kroppen känner jag mig :-)

Inga kommentarer: