28 februari 2016

Full fart från Spanien till maskerad

Hemma igen. Men full fart som vanligt. Kom hem i fredags, efter en faktiskt bra hemresa med Ryan Air. Måste säga att det var en positiv upplevelse att resa med just Ryan Air denna gången. Men det var kanske främst för att vi var så inställda på att det skulle vara negativt.

Iaf kom vi hem och hade en riktigt soft fredagskväll på hemmaplan. Igår bar det sedan av på 40-årsfest med maskeradtema. Barnen var på annat äventyr, men mer om det vid ett annat tillfälle :-)

J & jag käkade en sen lunch på Lilla Torg, tog en drink i Sky baren på Malmö Live och träffade sedan upp kära vännerna för lite bubbel på hotellrummet innan vi tillsammans åkte till festen.

Och gästerna hade verkligen gått all in, där fanns allt ifrån Pippi Långstrump & Prussiluskan till Downton Abbey-Mary & 20-talsganstern. Där fanns en astronaut och en My little pony. Det var gäster klädda i lederhausen och nakendräkter. Super Mario & Luigi, punkare, hippies, en morph & en sönderslagen fotbollsspelare.

J var så klart en steak, köttälskare som han är. Jag var en mikrofon :-) Även om jag inte riktigt vet om det framgick av min utstyrsel, ha ha!


Men mina två extra mikrofoner användes flitigt under kvällen!

Det var superskönt att somna i en skön hotellsäng efter mååånga timmar på dansgolvet. Och batterierna behövde laddas för idag var det sedan dags för L att ha föreställning igen. Så full fart, som sagt!

1 kommentar:

Unknown sa...

Finaste mikrofonen :-)