14 februari 2016

Alla hjärtans dag

Vi har verkligen firat kärleken idag! Och den som blivit absolut mest uppvaktad är definitivt jag! 

Vi har haft lite omflyttningar under natten och vid ett tillfälle la jag mig med R i syrrans säng, eftersom hon inte låg där och hennes säng är bredare än R:s. R sa "sedan får du gå till pappa & L" och jag fattade inte riktigt vad han menade där klockan halv ett... "Vill du inte att vi ska sova här?" frågade jag. "Jo, men sedan när pappa och jag hämtar presenterna", svarade R. Gulle!


Och det var som värsta födelsedagen med uppvaktning på sängen. Underbara rosor, fina egengjorda presenter & fina kort.


Sedan blev det nygjord räkmacka på handpillade räkor till frukost! En så rejäl macka att jag inte ens orkade äta upp allt utan sparade lite till lunch :-)


Familjen har också blivit lite uppvaktade med lite blommor, lite godis, lite små presenter.


Och så avslutade vi dagen med en spontan mongolisk bbq på stan efter L:s föreställning. Hela familjen slog på stort och käkade efterrätt också! En riktigt mysig familjedag i kärlekens tecken 

Underbara älskade familj! 

Inga kommentarer: