04 januari 2016

Ny måndag

Då kickar vi igång den här måndagen också. Fortsatt jullov med kidsen medan pappa J återgått till kontoret.

Är lite extra glad just idag över att:

★ barnen tog sovmorgon. Innebar att jag kunde ligga kvar och dra mig med Netflix en stund för att komma över en mardröm jag drömt.
★ solen skiner!
★ barnen & jag är lediga den här veckan också! Inte ett enda måste finns på agendan!
★ ganska många verkar kika in är, även om ingen kommenterar för tillfället :-)
★ jag har ett nytt träningskort som jag faktiskt känner mig taggad att inviga denna veckan!
★ vi har haft möjlighet att träffa så många släktingar den här julen.
★ jag inte känner mig stressad över något alls just nu. Inte ens att vi har en vattenläcka och renovering ska påbörjas nu någon gång inom kort.
★ barnen vill gå ut en stund nu så det ska vi göra! Det gäller att passa på!

Finns det något som du är lite extra glad över just idag?


Inga kommentarer: