31 december 2015

Året 2015

Passar på att sammanfatta året som gått, medan jag väntar på att nagellacket ska torka :-)

Så, hur har 2015 sett ut för oss? USA har varit ett hett resmål, hela 3 gånger har vi varit "over there" i år. Vi började med en familjesemester på Hawaii för att välkomna 2015 och fortsatte sedan med en kompisweekend i NY tillsammans med härliga vänner. Höstlovet spenderade familjen i Florida tillsammans med älskade Boston-vännerna.

Det har varit ganska mycket feber, förkylningar och astma i Lejonkulan. Hoppas på ett friskare 2016.

Januari 


Hawaii för familjen, feber & illamående för barnen & Carola för mig sammanfattar årets första månad.

Februari


Vattenläcka i badrummen, kalas för barnen, mello i Malmö, sportlov i Göteborg med feber & halsfluss för L och sedan influensa för mig.

Mars

Badrumsrenovering påbörjades, mello i Helsingborg och hosta för L.

April


New York med vännerna och hel del hosta i familjen. 

Maj


Rullade ut gräs på Solsidan, var på Boozt på Mallis med högskoletjejerna, Bloggbussen till Polen med L och hade en febrig R hemma. 

Juni


I juni hann vi med ett besök på Bakken, jag körde gourmetdressin på Österlen och R låg på sjukan pga sin dumma astma. 

Juli


I juli besökte Tosselilla och efter att pappa J inte blev av med sin väldigt manliga förkylning blev det en sista minuten till Turkiet där L tyvärr fick en späckt trumhinna.

Augusti


R hamnade på sjukan igen pga astman, jag började på yoga, jag var på en fantastiskt rolig cykelfest och vi blev hamsterägare.

September



Körde en månad med PLAN, återigen blev det ett besök på sjukan för R och astman, förkylningsbacillerna flödade och jag var på Bokmässan i Göteborg, enligt tradition med mamma & pappa.


Oktober


Tjejhelg Malmö och en resa till Florida med familjen. 

November


Första snön och Birgittaträff.

December


Kusinhelg, firade försenad bröllopsdag på YSB, var på Christmas night, fyllde år, alla utom L åkte på influensa och vi firade jul x 2 hemma.

Nu förbereder vi för kvällens nyårsfest och känner glädje över året som gått! Nu satsar vi på ett underbart 2016 med mycket kärlek, glädje & bubbel!

Inga kommentarer: