23 november 2014

Gamla minnen & galet julfrossande

Är nu hemma igen efter en tjejhelg med högskoletjejerna. Det går inte riktigt att förstå att det nästa år är 20 (TJUGO!?!?) år sedan vi träffades första gången. Det känns overkligt att vi känt varandra så länge. Men vi har många roliga minnen ihop :-)

Igår påminde vi varandra om både burdusa nobbningar, taxiresor i bagaget, nattliga vinterpromenader i sommarkläder, Bataljon Jonsson, pannkaksrullar med tonfisk, vodkaflaskor och brunkräm!


Under helgen har vi betat av både funktionell träning och shopping tillsammans. Det blev nog lyckad shopping för oss alla och jag är såå nöjd att jag redan påbörjat inslagning av årets julklappar! Har redan en liten hög klar och det har nog aldrig hänt i November tidigare!


Jag har också fått J att gå upp på vinden och hämta ner julsakerna trots att det inte är första advent förrän nästa helg. Men jag vill förbereda mig under veckan. Tänker faktiskt vara lite crazy och frossa lite i julen redan i början av December eftersom allt åker ner i jullådorna och upp på vinden igen redan den 25:e i år. Och jag tänker faktiskt beta av ett par julklappar till i veckan! Helt galet!

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Gud va kul att träffa vännerna från förr !
men 20 år sedan ? Hur får du ihop det när du inte ser ut att vara en dag äldre än 27 ;)
Kram

Maria sa...

Härligt med tjejhelg!
Här plockades också julsakerna ner från vinden i går. Skönt att få ner sakerna i tid & nu längtar jag tills jag får sätta upp dem!

Kram kram