24 juli 2014

Kryp & kräkkänsla

Vår andra semestervecka tickar på och det kunde inte vara bättre väder! Enda anledningen till att vi sitter inomhus emellanåt är alla otäcka getingar som kommer så fort vi äter något utomhus. Och på kvällen kommer av någon konstig anledning en miljon flygmyror och attackerar de vita dynorna i vår loungegrupp. Det kryper i mig bara jag skriver det. Urk!


Vi svalkar oss med bad och vattenlek. Igår skulle vi egentligen åka till skateparken en stund när pappa J skulle fixa lite ärenden. Men L mådde illa och fick kliva ur bilen 4 gånger när det var som värst, fast det kom inget, men L och jag blev avlämnade hemma igen. Efter en stund med lugn och ro var allt som vanligt igen.


Efter att jag tillbringat större delen av dagen på bryggan åker vi idag ut på ett litet miniäventyr. Dags för hela familjen att sova på båten :-) Barnen och pappan i familjen sov i båten vid bryggan förra veckan men nu är det även dags för mig och vi tänkte lämna vår egen brygga denna gången!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mira kräktes en gång! Jag och Fredrik är säkra på att det var värmen och för lite vätska. Hoppas att det är bättre nu för er!!
Saknar dig vännen, kan vi inte ses? Kom hit och bada en dag? Eller kommer vi?
KRAM