24 april 2013

Bloggbussdags igen!

Imorgon startar tävlingen Bloggbussen 2013. L och jag hade förmånen att få en wildcard-plats på Bloggbussen 2012, och trots en skakig start med en kräkande L så blev det en helt underbar resa som både L och jag gärna skulle göra igen!


Det var helt underbart att få göra något bara L och jag. Vi fick vara med om så mycket! Vi har pratat om att åka tillbaka till Djurs Sommerland hela familjen.


Imorgon, i samband med att tävlingen drar igång kan man chatta med Stena Line om att resa med barn på bästa sätt. På chatten kommer även förra årets vinnare att delta, härliga Helen med bloggen HUSnrNIO och representanter från Legoland Billund Resort - till vilket också årets Bloggbussresa kommer att gå.

Jag ska försöka delta imorgon en stund innan jag ska iväg på äventyr! Gör det du också!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Hoppas ni kommer med i år igen!!
kram

cecce sa...

Hm...kanske kunde vara något?:-)
I alla fall hoppas jag du har turen att komma med i år igen!
Ses i morgon!!

Kram Cecce