11 mars 2013

Tack Röhnisch!

Tjoho! På Instagram idag fick jag se att jag var veckans Instagramvinnare på Röhnisch running school!!!


Efter att ha tagit mig ut på både första passet där jag sprang i 32 minuter och andra passet där det var enminutersintervaller så gav jag mig igår ut i blåsten på en backutmaning. Jag fick tumma lite på utmaningen som egentligen skulle innebära en backe som skulle ta minst en minut att springa uppför, men eftersom jag var ensam med barnen så fick jag välja en backe där de kunde leka nedanför där jag ändå hade full uppsyn över dem. Att det inte tog en minut att springa uppför backen gjorde nog inte så mycket för jag har r i k t i g t  ont i rumpan idag...

Jag tycker att den här löparskolan är riktigt rolig och det passar mig perfekt. Mitt mål är att anmäla mig till ett lopp den här sommaren :-)

Såå, det var riktigt roligt att jag blivit utvald till veckans vinnare där jag har vunnit en goodiebag! Tack Röhnisch!

8 kommentarer:

Maria sa...

Åh så roligt!! Det är du verkligen värd ♥
Grattis!!

kram kram

Annah sa...

Grattis, vad roligt! Härligt att du kommit igång med löpning!

Jenny sa...

Riktigt kul för dig. Grattis :)

Emelie sa...

Spring LCHF-LOPPET med mig i sommar då snygging!!!
Duktig du är!
Kram

Vero sa...

Duktig du är och Grattis grattis!

Ingela la la sa...

Grattis! Det var du värd :)

Helen.HUSnrNIO sa...

Åh vad kul med lite extra pepp för ditt slit =)
Grattis!

Carolina sa...

Grattis, heja dig! KRAM