08 mars 2013

Boris och bloggers

Imorgon är det då dags. Jag lämnar barnen till mormor och morfar och drar på tjejträff!
Och inte var som helst, utan till Ullared!


Supergulliga Nina har anordnat ett litet event för ett gäng bloggers och vi är 13 galningar som ska göra GeKås osäkert på lördag! Eller jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra, förutom kolla på mello och dricka vin. DET är nog alla 13 på det klara med! Mellon är kanske mer eller mindre frivilligt för alla dock...

Det ska bli otroligt roligt, det är ett gäng härliga tjejer och jag kan inte se att det skulle bli tråkigt en enda sekund.

Ska gå och lägga mig tidigt ikväll med tanke på att R hostat som en tok hela natten och jag är inställd på att få ytterligare en natt utan många minuters sömn. Ska bara packa först :-)



3 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Ha så kul i helgen och hoppas hostan uteblir inatt! En utvilad mamma krävs för en helg i Ullared =)

Faster Raggis på äventyr sa...

Ha det så kul i helgen och shoppa på! Kram

Virriga Vero sa...

Kul, kul! Ha det himla fint!