21 mars 2009

Shoppning och sexa

Idag har jag gjort något som nog aldrig har hänt innan! Jag har köpt vårskor och vårjacka till L, trots att det inte riktigt är vår ännu! För inte sjutton blev det varmt idag, så de där plantorna jag köpte igår står kvar i förrådet och jag hoppas att de inte dör.. Jag brukar inte få tummarna loss att shoppa nya skor förrän det är dags att börja använda dem och då brukar oftast de skorna jag är ute efter vara slut. Men idag, jodå! Och L fick ett par fina kalasskor också när vi ändå höll på! Och så en ny jacka då, nästan exakt likadan som den hon redan har. Men va sjutton, PoP funkar ju bra så varför ändra ett bra koncept liksom?

Nu bär det snart av mot tjejkväll. Doggen D och skruttis L följer med, eftersom pappa J är på svensexa. Tror inte att jag hör av honom mer idag... Även om det är han som är arrangör så kan det nog bli ganska tufft.. ;-)

Fast det kan nog bli ganska tufft fö rmig med - 3 tjejer, 3 barn och 2 hundar och Robinson-premiär :-) Får nog ladda för inspelning...

Önskar alla en trevlig kväll!

8 kommentarer:

Katinka sa...

Roligt med nya skor och tjejkväll! Själv sitter jag mest i soffan och halvsover. Borde nog skärpa till mig lite...

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Låter härligt med vår shopping!!!

Hoppas du får en strålande kväll & att Robinson svarade till förväntningarna!??

Njut helgen vidare
Sessan

Tant Janet sa...

Det är jättebra att vara ute i god tid ibland. Jag lär mig aldrig sen är allt slut...
Ha så kul på tjejkvällen!

CharmKatti sa...

Låter som att du hade en bra dag och en trevlig avslutning med tjejkväll!

jag vill att det ska vara sommar nu....vill åka till göteborg:-)
Har du sett att dom har börjat med nomineringarna, det ska bli så spännande att se vad dom tycker om ens egna. Inte för att jag tror jag har nån chans till vinst, men det är spännande ändå!

Kram!!

Anonym sa...

Hej!
Har smugit omkring här inne hos Dig under ett par veckors tid i syfte om att nominera Din blogg till Mammablogg Galan!

Nu är Din blogg färdig nominerad, inom kort kommer Du inne på Mammablogg Galans sida kunna se vilken/vilka kategorier den är nominerad till.

Vi hoppas komma igång med röstningarna inom de närmaste 24 timmarna.

Vi ses den 4 juli!

Kram

Annika

Miafia sa...

Det är ju perfa gjort av dig att vara ute i så god tid. För vips så tar allt bara slut!

Det var verkligen vårkänsla i lördags, grannarna var ute och sopade och barnen cyklade...och sen kom snön igen :-(
Hoppas du hade en bra lördagskväll!

Susjos sa...

Hoppas din helg blev kanonbra! Trots att våren låter vänta på sig...
Må gott!

kvinnan med koftan sa...

låter som en trevlig kväll!