31 augusti 2014

Sockerbröllop!

Igår var det vår bröllopsdag! Nummer 6 i ordningen. Vi har egentligen en stående bokning på Ystad Saltsjöbad, men eftersom vi var på bröllop förra helgen och bodde på hotell, och för att J skulle jobba hela denna helgen så skippade vi det i år.

Min man uppvaktade mig ändå med en stoooor bukett röda rosor! 10 för varje år vi varit gifta!


Det första halvåret då vi var tillsammans fick jag en stor bukett röda rosor varje månad! Han är duktig på att köpa blommor, min man :-)


Vi hade bubbel på kylning och löjrom på tining, men när J kom hem vid halv tio så kände vi inte för att äta något. Vi skålade i lite bubbel och kände oss nöjda med det. Nu finns ju löjrommen kvar tills idag istället! Och med tanke på regnvädret utanför fönstret kan det bli extra mysigt att kura ihop sig inomhus och njuta av lite löjrom idag istället 

3 kommentarer:

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Vilken underbar bukett! Min man är också bra på det där med blommor vilket uppskattas mycket :). Ett stort GRATTIS på er dag i efterskott! Kramar

Carolina sa...

Wow, vilken fantastisk bukett - stort grattis på bröllopsdagen! Kram

Tina sa...

Oj vilka vackra rosor! GRATTIS i efterskott på bröllopsdagen vännen! KRAM