27 december 2013

Stressar vidare

Jag är dum mot mig själv. Stressar såå lätt. Hade en tid att passa idag vid kvart i nio. Började stressa direkt. Skulle sedan direkt vidare för att lämna Doggen D hos min farfar, ca 2 timmar bort. Insåg att jag behövde stanna och köpa mer hundmat. Kände mig stressad. 

Sprang in på Maxi och högg hundmat och mineralvatten. Stannade till i skogen för att rasta Doggen D och då - då när jag kände den sköna luften och hörde fåglarnas kvitter (jo, det är den 27 dec!!) då kände jag hur jäkla korkat det var att stressa! Vad håller jag på med?!?


Resten av familjen är ju hemma och om våra goda vänner kommer till oss innan jag är hemma igen så blir de väl omhändertagna. Jag får ju fyra timmars egentid i bilen och borde bara njuta. 

No stress!!

5 kommentarer:

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Åh helt rätt tankar sötis. Bra! Hoppas du får en underbar dag! Kram kram till dig vännen. Och njut!

♥ Sanna ♥ sa...

Vi måste lära oss att stänga av stressen .. Jag blir likadan stressar fast jag egentligen inte behöver :(
Hoppas du får en lugn fortsatt dag
Kram

Therese sa...

Känner igen det där, jag var sååå stressad på julafton för att få allt att klaffa, så nu försöker jag hålla stressen på armlängts avstånd och njuta av julledigheten istället. I dag har vi tagit bort julen, börjar man som jag i slutet av oktober är det ruggit skönt att få bort allt direkt efter jul, vi har istället gjort nyårsfint :-D KRAM KRAM

Nina - Glamourmamman sa...

Känner så väl igen mig... Är helt slutkörd nu efter julen - tyvärr. Nu MÅSTE jag verkligen ta hand om mig själv och koppla av lite. Men är man kontrollfreak så är man ;-)

KRAM

Jenny sa...

Vi får stötta varandra. Har stressaf sönder mug av så små obetydliga saker som jag håller på att lära mig bli bättre på. Allt löser sig ändå. Kram fina du ♥