26 mars 2009

Och de nominerade är:

Jag har ju gjort det läskiga.
Jag har anmält mig till Mammablogg-galan 2009!
Utan att känna någon.
Det är urläskigt, men samtidigt väldigt utmanande för mig själv att åka iväg på något sådant. Och nu har jag blivit nominerad också! (Som alla andra som också anmält sig!). Gå gärna in och rösta på mig i någon av kategorierna "Sveriges bästa mammablogg", "Snyggaste mammabloggen" och/eller "Bästa vardagsmammabloggaren".

Jag tycker att det är kul att bara ha blivit nominerad!

8 kommentarer:

CharmKatti sa...

Men visst är det kul att ha fått några nominieringar. Speciellt att få vet i vilka kategorier tyckte jag var kul.
Och du fick snyggaste mammabloggen...lite avis är:-)

Anonym sa...

Nu har jag röstat på dig :-)

Miafia sa...

Ska bli så himla kul tycker jag!
Grattis till fina nomineringar :-)

Jag är bla nominerad i bästa tonårsmammabloggerska vilket är helt fel då Marcus inte blir 13 förrän i maj...men från maj till juli är det ett tag så jag kanske hinner köra hårt och vinna, hahahah

Anonym sa...

Hej

Tycker också att det ska bli superkul att träffa alla. Vi är ju alla i samma situation, det är inte många som känner varandra. Hoppas på att vi kan knyta nya vänskaper.

Wojtan

CharmKatti sa...

svar: Tar man en så där 15 bilder varje gång jag tar fram kameran måste ju nån bli bra....

Ingela la la sa...

Jag håller med! Det ska bara bli så homla roligt att få gå!
Er helg lät rätt så mysig den oxå ;-) Man "glömmer" av varann lite så här mitt i småbarnsåren tycker jag...

Ha så kul i helgen!
Kram Ingela

Potatishäxan sa...

Så roligt! Jag hade också velat åka, men ska ju på bröllop den helgen. Försökte rösta men kom inte in på sajten nyss. Provar sen igen! Lycka till!

Louise sa...

Jag var ju också lite crazy och anmälde mig utan att känna någon. Nu känns det som jag börjar känna några liiite iaf genom olika bloggtar, dig inkluderat, men ingen IRL ännu. Det skall bli superkul!