26 november 2011

Presenter

Igår fick L en present av pappa J. Eller två, för det var skridskor och en hjälm. Hon har aldrig testat att åka och jag kommer inte att vara den som gör premiäråket med henne. Jag minns inte ens när jag åkte senast... Oavsett när det var så har jag aldrig varit bra på det.
Jag fick också en present. En present som tack för att jag lät honom ha after work utan protest från min sida tror jag. En present som löser kvällens ilandsproblem med kameran...

En ny liten kompis som passar bättre i en handväska :-)

4 kommentarer:

Mamma Russin sa...

God morogn vännen..:)

Wow vilka presenter ni fått..:) Ljuvligt..

önskar en fin lördag, krmakram

Maria sa...

Wow vilka fina presenter!!
Jag är också så sugen på den kameran. Är lite trött på den stora systemkameran...
Hoppas att du hade en toppen trevlig kväll i Malmö & att ni har haft en fin första advent.

Kram Kram

britta bloggar sa...

Härligt!!

Veronica sa...

Klart att hon blir glad av att få skridskor :) Jag åker gärna med henne, hade varit jätteskoj. Kameran är grym, det är en sådan jag har. Bra val :)