22 augusti 2011

Måndag

Måndag. Hemma. Eller inte hemma, för barnen och jag åkte vidare. Och doggen D. Det går liksom inte att vara hemma. Om man inte vill isolera sig på ovanvåningen...

Men i vanlig ordning inspirerad av Jennyn kommer här min lista över saker som gör mig lite extra glad idag:

♥ att vi är hemma. Borta bra men hemma bäst :-)
♥ att vi haft en härlig semester hos vännerna i Boston!
♥ att mamma får ta hand om oss några dagar eftersom renoveringen gör det omöjligt att vara hemma.
♥ att jag lyckades shoppa så mycket!
♥ att jag lyckats hålla mig och L vaken ända tills nu!



3 kommentarer:

Tina sa...

Välkommen hem gumman! Du måste visa allt du har shoppat sen och självklart måste du visa hur fint ni får det hemma oxå. KRAM!

Östblomman sa...

Välkommen hem igen! Det ser ut som ni haft det fantastiskt! Nu börjar vi få lite ordning här hemma och jag hoppas kunna kika in här lite oftare igen :).

Kram

Fröken Isakson sa...

Underbart! Och välkommen hem. kram