08 mars 2011

Var ligger tyget?

Min härliga lilla kille har sovit riktigt bra inatt. Han fick mat vid 23 innan jag la mig, sedan vaknade han inte förrän vid 2! Jag ammade mellan 2-3 sedan somnade vi om. Vid 5 vaknade han igen och fick mat och sedan vid kvart i sju när pappa och storasyster var inne i sovrummet och sa hej då. Vi gick upp vid åtta och jag fick duscha i lugn och ro medan R låg i liften i badrummet och verkade ganska nöjd med livet. Han verkade ganska nöjd medan jag kokade ägg och bredde mackor också och det tackar jag för!

Idag är det dags för det första besöket på BVC och det ska bli spännande att se om R gått upp något i vikt.

Idag fortsätter också jakten på tyget till babysittern. Vi hittade själva stommen på vinden, men inte tyget.. Jag har letat i ett par dagar nu, utan någon framgång. Ingen Saida där ute som kan se var det svart-vita tyget ligger? Det är så frustrerande. Vi lånade ut babysittern och jag VET att vi fått tillbaka allt. Men var sjutton har vi lagt det?!?! Det kanske är den där lilla vätten igen som varit framme...

Inga kommentarer: