06 december 2010

BM, morgon och lucköppning

Måndag morgon. Vaknade 20 minuter innan klockan ringde och har faktiskt inte behövt gå upp i natt. Skönt. Molandet i magen kvarstår dock så det blir ett litet barnmorskebesök på sjukhuset idag. Inte för att jag egentligen tror att det är något, men mest för att få sinnesro. Det är annars det enda jag tänker på just nu, molandet i magen.

På agendan idag står också ett veterinärbesök med D för att ta stygnen. Jag hoppas att där enbart är positiva besked och att vi får en tidpunkt för nästa operation. Men det är kanske att hoppas för mycket.

Efter att L öppnat sin paketkalender är det nu dags för mig att kolla lite luckor hos andra bloggerskor:

I lucka nr 6 hos Diana idag finns ett paket från My Kidoo:
Hos My Kidoo hittar du ekologiska barnkläder, skor, godis, väskor, haklappar, leksaker... Det mesta för de små helt enkelt! I denna lucka gömmer sig ett paket som My Kidoo har plockat ihop till en lycklig vinnare!






www.patriciaaxelsson.blogg.se kan man varje dag fram till julafton vara med i utlottningen av många fina presenter i hennes adventskalender. I dagens lucka är det ett presentkort på shirtstore.

I lucka 6 hos Carolina finns ett presentkort på 250 kronor, sponsor till detta fantastiska pris är Barntavlor.se!



Och hos Agnes tävlar jag om ett värmande gosedjur från Lekexperten i Agnes Julkalender!


Nu håller jag tummarna för mig själv :-)



2 kommentarer:

Therese sa...

Hi hi visst är det skoj med alla kalendrar på nätet?! Tror jag måste kika in hos agnes jag med *ler* Och du har så rätt i din kommentar, bloggvänner är inte att förakta, är så glad att jag hittat så många goa, underbara, roliga och härliga bloggar och bloggerskor - ni ger så otroligt mycket!!! <3 Ha en fin dag nu vännen!

Pernilla sa...

Låter som du är bättre fast du har molandet kvar. Lika bra att kolla upp det som du säger. Så du kan få ro till annat.
Visst är det kul med alla adventskalendrar men det är svårt att hinna med. Vad kul det hade varit att vinna nåt med.
Ha en bra dag.
Kram