11 juli 2010

Skulle gärna ha semester nu...

I´m home.  I´m alive. Men jag är trött så det blir inget vidare inlägg ikväll. Men för att jag inte ska glömma bort alla tankar jag har i huvudet och vill skriva ner så kommer här en liten lista till mig själv inför morgondagen:

  • sjösjuka
  • hund-drama
  • dålig geografikunskap
  • bråkstakar
  • guf
Nu ska jag försöka sova i ett hus som är sjukt varmt. Att det varit tillstängt i 4 dagar i högsommarvärme gör sitt och just nu står en bordsfläkt vid fotändan av sängen för att ge lite svalka. Alla fönster på ovanvåningen är öppna men inte hjälper det. Trodde att det skulle bli lite svalare efter en regn- & åskskur tidigare, men det verkar inte så.

Trots att jag inte har semester imorgon, vilket jag önskar, så hoppas jag på fint väder.Allt blir mycket lättare då. Och det hade varit en perfekt start på en semester med en sån här helg, för där vi har tillbringat tors-sön har min (och makens) mobiloperatör ingen täckning. Fatta att det varit lugnt med stendöda mobiler!!

Inga kommentarer: